مطالعات و رساله معماري طراحی ساختمان اداري نظام مهندسي

فایل مورد نظر در مورد مطالعات و رساله معماري طراحی ساختمان اداري نظام مهندسي می باشد که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
مطالعات و رساله معماري طراحی ساختمان اداري نظام مهندسي

مطالعات-و-رساله-معماري-طراحی-ساختمان-اداري-نظام-مهندسي

دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی ساختمان اداري نظام مهندسي
در قالب Word و 247 صفحه و قابل ويرايش و آماده براي ارائه ،دفاع ،چاپ و کنفرانس ميباشد

========================================================
تمامي فايل هاي سيستم، توسط کاربران آن آپلود مي شود. اگر در فايلي تخلفي مشاهده کرديد و يا مالک پروژه اي بوديد که از وجود آن در سايت رضايت نداشتيد با ما تماس بگيريد، در اسرع وقت به گزارش شما رسيدگي مي شود.
neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir
========================================================

تمامي فايلهاي موجود در سايت صرفا براي راهنمايي و کمک به دانشجويان و محققين عزيز مي باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.


قسمتهايي کوتاه از متن:

مقدمه

   فضاهاي اداري نشانه هاي بزرگ قرن بيستم هستند برج هاي اداري شاخصه هاي خط آسمان در شهرهاي مهمند آنها سمبل آنچه که در اين قرن رخ مي دهد هستند (فرانسيس رافي 'نويسنده و طراح')
   در حال حاضر در بسياري از کشورها مانند ژاپن 50% از جمعيت در ادارات مشغول به کار هستند در حالي که در شروع قرن بيستم اين رقم 5% بوده است و اين نشان دهنده رشد نياز به فضاهاي اداري  مي باشد.
    جالب توجه است که از هزينه هاي سالانه خدمات يک شرکت، 3 تا 5 درصد براي تامين تجهيزات 4% جهت نگهداري، 1% جهت مبلمان و 90 تا 91 درصد مربوط به حقوق کارمندان مي باشد. بنابراين اگر ساختار اداري 3 تا 4% هزينه به توسعه تجهيزات و امکانات جهت بالابردن بهره وري نيروي کار اختصاص دهد تأثير به سزايي بر روي بازده نيروي کار که 90 91% هزينه ها را ايجاد مي کنند خواهد داشت.
   براي دست يابي به اين موضوع، طراحي ساختمان هاي اداري بايستي موضوعاتي مختلف را درنظر گرفته و اصول خاصي را دنبال نمايد با بهره گيري از اين گونه طراحي، نسل جديدي از ساختمان اداري با کارايي بالا در حال ظهور است که براي مالکين و کارکنان رضايتمندي، بهره وري ،سلامت و انعطاف پذيري بيشتر فضا را به ارمغان آورده و همچنين بهره وري از انرژي را بالا برده و رفتار محيطي مناسب تري ايجاد مي کنند.
   ساختمان هاي اداري ساختمان هايي هستند که از کنار هم قرارگيري چند واحد اداري به وجود  مي آيند و اصلي ترين کاربري ساختمان را تشکيل مي دهند.
   يک ساختمان اداري بايد داراي محيط کاري با تکنولوژي پيشرفته و منعطف داشته باشد که شرايط کاري امن، سلامت، راحت، و با دوام، خوشايند و با دسترسي راحت داشته باشد. فضاهاي اداري بايد فضاهاي کافي براي پذيرش لوازم مورد نياز استفاده کنندگان را داشته باشند، همچنين بايد توجه خاصي به جزئيات داخلي، دکوراسيون، فضاهاي ورودي، اتاق هاي کنفرانس و فضاهاي عمومي ديگر داده شود.


فهرست مطالب به صورت زیر میباشد:
مقدمه    
الزامات مهم در طراحي ساختمان نظام مهندسي    
اقتصاد    
عملکرد / نگهداري    
انعطاف پذيري    
طراحي شهري ساختمان نظام مهندسي    
آسايش و رفاه ساکنين    
شرايط قرارگيري فضاهاي اداري ساختمان نظام مهندسي    
مبلمان فضاهاي اداري ساختمان نظام مهندسي    
ساختمان بلومبرگ (Bloomberg HQ)    
پروژه ي اداره نظام مهندسي مرکزي سليمکس    
ايده هاي کلي و راهکارهاي طراحي ساختمان نظام مهندسي